Keine Werbung mehr...

Details & Kommentare
Toh Duel
16. Nov. 10 English
H5 - Tribes of the East Klein (S) + U
2/2 2874
0   (Keine Bewertungen)

Kommentare & Bewertungen sind nur für registrierte User möglich. Bitte logge dich ein: [Login]
Kommentare
Annavanta
18. Dez. 10
User
Dann brauch ich aber diesen Aufwand nicht. Das einzige taktische an dieser Karte wäre dann, daß man seinem Held die richtigen Aufwertungen gibt. Das Geld gibt man für alle verfügbaren Truppen aus und der Rest für 1-2 Artefakte.
Übrigens: Die Karte nach dem spielen aus dem Map-Ordner löschen sonst gibt es später evt. Probleme bei anderen Karten. (Ring der Eile kann man z.B. nicht an die richtige Stelle plazieren).
DaO
18. Dez. 10
Archivar
Du darfst nicht vergessend as diese Karte ausschließlich für multiplayer 1on1 gebaut wurde um ein relativ balanciertes duel zwischen zwei helden auszufechten.
Annavanta
17. Dez. 10
User
Entweder übersehe ich was in diesem Spiel oder das ist eine miserable Map.
Ich habe Sylvaner gespielt, abgewartet bis der einzige Gegner mal aufgetaucht ist und ihn dann plattgemacht. Das wars denn auch schon.
Keine Siegmeldung, noch 10 Tage abgewartet, immer noch nix.
Also wenn das alles war gibts ne 2. Das grenzt ja schon an Zumutung.
DaO
16. Nov. 10
Archivar
Wichtiges zu beachten:

Ladet diese Karte nur in den Maps Ordner wenn ihr sie auch spielt.
DaO
16. Nov. 10
Archivar
Map Features

- sphinx gives lvl 19 (20 with Dark revelation).
- A number of the artifacts has been removed for balance purposes.
- Armageddon, word of light, cotn, divine vengeance, earthquake and rune of charge banned.
- Sorrow is given by default in the middle area and will not appear in guild/shrines.
- 2 witch huts help with skill diversity.
- There are no specialties, campaign heroes are enabled.
- All factions except sylvan start with ring of machine affinity.
- Tent has 5 healing shots as opposed to 3. Warmachines in general are a viable choice despite army strength.
- Orcs can buy shatter dark for some gold.

New:

- Priests back in avenger.
- Haven has 5k less gold to avoid training abuses.
- Orcs have a second town with lvl 2 warcries.
- Stamina gives +5% hp instead of 10%.
- Corrupted soil does 4dmg per hero lvl instead of 3.
- Stunning blow decreases target's atb by 15% instead of 10%.
- Banshee howl gives -2 morale and -15% initiative instead of -1 and -10%.
- Divine benediction boosts init by 15% and defense by 2 instead of 10% and 1.

Rebalanced Units

ACADEMY

- Master genie +5hp (E)
- Raja +1 speed (E)
- Battlemage +1 dmg
- Elemental gargoyles 35% vulnerability instead of 50%
- Storm titan's call storm does 15 dmg instead of 10

DUNGEON

- Mino guards +3 def (E)
- Brisk raiders +2 max dmg. (E) Ride by attack does 0.5 dmg instead of 0.25

FORTRESS

- Mountain guards +1 init (E)
- Lava dragons +1 init. Liquid breath does 15 dmg instead of 10
- Berserker +5hp (E)

HAVEN

- Crossbows 2-6 dmg instead of 2-8
- Marksmen 3-8 dmg instead of 2-8
- Zealots advanced RM instead of expert
- Seraphs advanced DV instead of basic, expert RM instead of advanced

INFERNO

- Overseers +2 speed, 2-4 dmg instead of 1-4, +1 init
- Cerberus 5-6 dmg instead of 4-5
- Pitlords +2 speed (E), +1 init (E)
- Archdemon +1 speed/init (E)

NECRO

- Archers +1 att (E), +4 def (E). +1 min dmg
- Vampire lords +1 att/def, 8-12 dmg instead of 7-11, +1 speed (E)
- Vampire princes' torpor factor 2 instead of 3
- Banshee's death wail 15 dmg instead of 10

STRONGHOLD

- Foul wyverns +20 hp (E) Venom 10 instead of 5 dmg
- Sky daughter chain lightning at advanced mastery instead of basic
- Maulers +5hp. Gains +2 hp at lvl 1 rage instead of +5
- Witch doctors +1hp, +1 init (E)

SYLVAN

- Sprites 2-3 dmg instead of 2-2 (E)
- Wardancers +1 att, +3 def, +1 speed (E)
- Master hunters 6 att/def (E) 6-8 instead of 5-8 dmg, +1 init (E)
- Druids advanced stone spikes instead of no mastery
- Pristines get free light spells at advanced instead of expert

ELEMENTALS

- All elementals except air have 10 init now. Air unchanged
- The 70% neutral spell reduction is gone so water elementals are useful again
- Water elementals icebolt now at expert mastery and circle of winter at advanced



weitere regeln:
-max 25 paladins/champions (haven)
-max advanced gating (inferno)
-max advanced Artificer (acadamy)

Kartenarchiv.de - v3.0 - © 2000-2024 Gunnar Grimm - Alle Rechte vorbehalten
Alle hier zum Download angebotenen Dateien unterliegen dem Copyright des jeweiligen Autoren. Eine Veröffentlichung auf anderen Seiten im Internet bedarf der ausdrücklichen Zustimmung der Autoren.